Din dorinta de a se purta mai frumos si mai calm cu pacientii, conducerea Spitalului Judetean a decis sa ofere lectii de comunicare cadrelor medicale. Planul a fost deja pus in practics incepand chiar de miercuri iar zeci de angajati ai Spitalului Judetean Mavromati au asistat la o prima lectie.
Cursurile se vor intinde pe o durata de 12 ore, iar cadrele medical vor fi instruite cum sa relationeze cu pacientii si cu aparatinatorii acestora.
“Depinde foarte mult de cum isi gestioneaza fiecare emotiile pentru ca in comunicare substratul este emotional. Trebuie sa ne gandim ca fiecare asistent duce in spatele sau emotii, griji, grija fata de pacient, grija fata de calitatea actului medical. Daca acest curs ne va ajuta sa gestionam si sa manageriem comunicarea cu elemente practice este ideal atat pentru asistenti cat si pentru pacienti.” a spus Coca Crasmaru, asistent sef Compartimentul de Primiri Urgente Pediatrie
“In prima parte avem notiuni generale despre comunicare ulterior din bibliografie am cautat tot felul de moduri de comunicare cu pacientul, un fel de comunicare tintita pe pacinet, ceea ce ne intereseaza in mod deosebit in spital.” Nicoleta Hutu, trainer